"Uppdatera då! "

Haha, saknar ni mig? ;)

Jag skaaa uppdatera. Har ju faktiskt hänt endel idag.
Anledningen att jag har varit lite seg på att uppdatera de senaste
dagarna är faktiskt att vi håller på att göra en helrenovering på mitt
rum. Målat om, bytt möbler och så vidare. Det kommer bli så fint!

Hade inte varit inne på datorn på hela dagen och det första jag möts
utav är att en häst dött idag på världscuphoppningarna. Fy vad hemskt!

Rest in peace!




BTW, sista chansen att vara med i min bloggtävling! :D

Lottar ut vinnaren kl  22.00 ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en häst?

OS-guldmedaljören Hickstead - mer än en häst. En legend!

2011-11-06 • 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0