Tja alla! :D

Heej!
Hur är det med er allihop? Jag har haft en fullspäckad
dag och fantastiska hästar har jag ridit. Prinsen (skimmelponnyn)
var väldigt cool och avslappnad idag. Riktigt fin att rida. Hade jag
varit 14/15 år hade jag köpt ponnyn själv, haha!
Tukan var rolig och lättriden som vanligt. Hoppade hinderna som stod
framme och det gjorde han med glädje!
Han hoppade väldigt stort på alla hinderna ibörjan  (han tyckte ju det
var SÅ roligt att hoppa idag) så jag skuttade igenom allt flera gånger
för att han skulle hoppa lite mer avslappnat och ordentligt ;)
Nixie tog jag premiärtur på idag och ja jäklar vilken fin häst!
Lättriden, pigg och alert, SNYGG, rörde sig trevligt, och hoppade
riktigt bra! Ska berätta mer om henne i ett inlägg sen. Ska fota
och filma henne i helgen. Vi filmade en liten snutt idag när jag hoppade
men det var så mörkt så man ser knappt något :) Lägger upp det
iallafall sen!

Jag har haft en bra dag idag. Vad har ni hittat på idag?



Tääääänk om man varit sisådär 14/15 år igen! WOW vilken fin ponny!


Kommentarer
Postat av: majja

Ska fortsätta tjata på mamma!

2011-11-17 • 20:05:16
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0