Tävlat

Efteranmälde sisådär 2 timmar innan start Nixie till 1 meter och 110cm
i lördags. Jag har ju inte haft hästen så länge och det var mest en rolig
grej. Jag tyckte det kunde vara kul. Och roligt var det!

På pappret så är resultatet tyvärr inte det bästa - men hästen var grymt fin.
I första klassen så rev vi första hindret och då blev hon lite rädd (hon brukar
aldrig riva) och jag fick lägga en volt innan jag kunde komma på nästa.
Efter det så gick det helt klockrent!

Sen blev det lång väntan till 110klassen och jag råkade ta ner henne alldeles
för tidigt så orken fanns inte riktigt. Hon hoppade jättebra fram till ett av de
sista hinderna där mjölksyran kom ifatt henne och hon orkade inte. Tyvärr!
Dumt misstag av mig, men hästen gick verkligen helt strålande annars!
Julahoppningarna är ändå svåra banor, tittiga hinder och hästen bangade inte
alls, utan var verkligen en pärla! :)

Ngn film eller bilder har ajg dessvärre inte.

Någon som fotade?


Kommentarer
Postat av: Hanna

wii uppdatering ^^ ska du sälja tukan redan?:O såg honom på hästnet

2011-11-28 • 00:02:54
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hörde att många klagade på svängen och underlaget upp mot 1:an också :p Fast kanske inte var i 1 m klassen?

2011-11-28 • 10:25:02
Postat av: amanda

Sv: haha nehe? ja världen är verkligen liten :D

2011-11-28 • 11:55:12
URL: http://cavaliers.blogg.se/
Postat av: essay editing

Why does nothing change from picture to picture?

2011-11-30 • 12:50:51
URL: http://editingwritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0