Sadelfråga!

Ellen  om Svar på fråga!:

Hej! Vad har du för sadel? Ser ut som du har den till alla dina
hästar, är de bara en slup att den passar alla eller har du olika
paddar osv om sadeln är för stor för en häst? :)
Jättebra blogg med fina hästar! :D


Svar: Yes, jag har samma sadel på alla hästarna. Har en Prestige Golden
Star som faktiskt ligger bra på alla hästar jag haft. Jag har alltid fårskinns-
padd under sadlen. Vet att många blir lite tjuriga på mig när jag skriver att
jag använder samma sadel på allihop, men än så länge så har dem överlevt
allihop och dem hästar vi tagit ut massör till har aldrig haft någon spänning
i ryggen :) Hästarna går bra och jobbar genom kroppen! Ett kvitto på att
sadlen inte ligger helt tokigt iallafall tycker jag! :D

Min sadel är min käraste ägodel och jag tycker verkligen inte om att rida
i andras sadlar. Haha, spelar ingen roll om de så har världens finaste
sadel - jag vill hellre ha min egen ^^ (Löjlig man blir!)



Ta av sadlen o rida barbacka gör jag nästan AALDRIG!  Tycker det är
jätteläskigt :o Haha! Jag är världens fegis. hihi!

Kommentarer
Postat av: majja

Den sadlen ligger faktiskt bra på i princip alla hästar! :) Och sadlen är grymt skön och har bra stöd! :)

2011-11-14 • 23:12:42
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0