Massa kunder

Under helgen i HBG har jag verkligen pratat med massa roliga
och trevliga människor. Har lyckats få massor med nya kunder
och jäklar vad det rullar på :o Jag är nästan yr i huvudet efter
hur mycket jag har på gång just nu. Kommer troligen en häst
till mig på onsdag + att det kommer kunder på Tukan på onsdag?
Hm... hur gick det till? Haha jaja, vi får väl se hur det blir.

Har lotsat iväg kunder på diverse olika ponnys jag tror de passat
bra på, och skaffat kunder till ponnyn jag har hemma.
Har träffat folk som köpt hästar av mig som kommit fram och berättat
hur bra allt går och hur nöjda de är. Roligt att höra - jag blir alltid superglad!

Wow! Good work alex. Jag kan sova gott i natt.


Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg, allt bra med dig ? :)

2011-11-14 • 00:10:04
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0