Idag ska jag in på ponnySM!

Snart drar jag in på ponnySM i hoppning i helsingborg!
Ska möta sötaste Amanda där :D Någon mer man träffar där inne?
Det ska bli såå mysigt att andas tävling och fina ponnysar.
Lite tråkigt är det allt att jag inte är ute oftare och tävlar.

Jaja, ska bli hur roligt som helst iallafall ;D

Min häst får väl ha en vilodag efter att ha gått nu flera dagar.
Jag får verkligen hejda mig och tänka på att han bara är fyra år :)
Men man glömmer så lätt när han är så fint riden och så jäkla rolig
att rida! ;D <3



Jag på Tom och Amanda på Angelo!

(Visst hade det varit skojj att se henne prova Tukan?
Amanda är en duktig ryttare!)



Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Många som tyckte det :) Så det blir de :)

2011-11-12 • 13:04:04
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Var finns Angelo och Macce idag`går det fälja deras liv?

2011-11-12 • 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0