Underbart ^^

Att mina tankar och åsikter provicerar lite gör mig absolut
ingenting. Enda sedan jag satt och red på min b-ponny har
mitt sätt att tänka provicerat. Men jag är en stark människa
och mig gör det absolut ingenting. Jag gillar att diskutera saker
och ting och ser aldrig ner på andras tankar om hur saker ska
göras, utan inspireras och tar hela tiden det JAG tycker är bäst
från alla.  Sen kör jag mitt egna race. Så tro inte att jag inte lyssnar
och inspireras - absolut inte. MEN. Jag är inte som alla andra. Jag
kör gärna mitt eget race och uppenbarligen så fungerar det.

Så borde alla ni andra också göra. Följ dina egna tankar och ditt
hjäta. Man är som allra bäst på att vara sig själv.

Jag är sån iallafall. En stark tjej med stora mål.
Take it or leave it!



Och med er ridning - hitta en tränare som spinner vidare på ert eget tänk!
Det är meningslöst med en tränare som tycker helt tvärt om. Ingen behöver
ha fel, men jag tänker iallafall träna för folk som spinner vidare på det jag
själv tänker och på min egna ridstil. Jag ska om en månad när min häst
är mer igång börja träna för KG Svensson och Jörgen Larsson.
KG har jag tränat för massor förrut och Jörgens ridning är enligt mig själv
enkel, lätt och ruggigt bra.

Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0