Mög.

Mår lika dåligt idag som igår. Nu har jag mått såhär till och från i två
veckor.  Inte alls roligt, då jag blir helt utslagen och får knappt i mig
något att äta. Jag blir så irriterad när jag inte kan göra någonting.
Imorgon ska jag varesig min kropp vill eller inte rida min häst.
Han vill ju hitta på bus ju! Inte bara stå och ha tråkigt hela dagarna i
hagen ju. Jag själv blir helt less av att inte kunna röra på mig och
får lite ångest över att jag bara ligger stilla.
Jag undrar lite vad som är fel på mig.


Kommentarer
Postat av: Matilda K

Filippa mådde så ett tag och det var brist på järn och andra vitaminer :p nu tar hon järntabletter och c-vitaminer och mår mycket bättre :D

2011-03-29 • 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0