Bättre idag :)

Detta är ett tidsinställt inlägg då jag sitter påväg till skolan nu
för att ha en lektion. Känns fjuttit med bara en lektion, men
vi har det bara varannan fredag. Varannan är jag ledig helt och
det äe ju ganska najs faktiskt. Jag mår bättre än igår och ska direkt
efter skolan upp o rida min häst. Tror han kan vara lite piggelin när
han fick en vila igår. På mitt schema står det att jag skulle rida ut idag
- men det känns nog bättre om vi gör det imorgon istället och håller
oss inom fyra väggar idag ;) Inte för att jag tror han är dum, men
jag känner honom ju inte så väl än.

Såå, det var väl det jag hade att säga nu för tillfället.
Blir massa mer uppdatering i eftermiddag - får ju ta igen
det jag missade igår när jag låg däckad ;)



-nerdrogad och omusklad på bilden... Men roligt att ha och jämföra
med om ett par månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0