Anmäld ;)

Som en kul grej ska jag springa vårruet i Malmö den 2 Maj!
Det är bara 5 km så det blir bara som en kul grej, hih :)
Är nu anmäld och klar :D



Ska anmäla till Lidingöloppet också, som är den 24 september 2011!
Den är på 30 km, så det blir lite mer utmaning. Fast, ska jag vara ärlig
så springer jag 30km ganska så enkelt redan idag. Jag ska bara bibehålla
formen och kondisen fram tills dess och kanske träna så jag kan springa
det lite fortare än vad jag gör idag? :)



Nästa år blir det Stockholm Marathon! (Glömde anmäla till detta året :/)
Då jäklar ska jag springa 42km på under fyra timmar.


Någon mer än jag som har några lopp inplanerade, eller ni är latmaskar
utan kondis allihop? ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

hehe här har du en av latmaskarna som faktiskt börjat försöka springa igen. Men det går saaakta och det är förbannat tungt nu i början. Men bara att lida och se glad ut :P

2011-03-18 • 17:23:21
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0