Planerad shopping i Falsterbo!

Någon mer än jag som redan nu taggar jättemycket till Falsterbo
Horse Show? ÅÅh vad jag längtar. Årets höjdpunkt, helt klart.
Redan nu suktar jag efter lite saker som jag tänker köpa på
mässan i Falsterbo.




Eskadron benskydden, vill ha bruna!



Något anna scarpatischabrak med luva.... har dock inte bestämt mig
för vilken färg än. Grått, marinblått eller beige med bruna passpoaler...
Hmmmmmm...



John Whitaker-ridbyxor. Måste verkligen ha nya ridbyxor då alla mina
är helt slutkörda. De ser rent ut sagt förjävliga ut haha.



Sen ett HL-set vill jag ha. Bara måste ha ;D



Det är väl dessa saker jag har spikat att jag tänker köpa.
Har ni något speciellt ni tänker handla där? Eller ni kanske inte
börjat planera och tagga redan?
xD

Kommentarer
Postat av: jessica

Vet du ngn som har de benskydden, är också intresserad av att köpa dem när jag såg de i ridsport :D

2011-06-07 • 21:46:46
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Jessica: Skara, SvenskRidsport osv har sånna :D

2011-06-07 • 21:48:29
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: josefine friberg

om jag har pengar att shoppa för blir det helt klart ett par nya ridbyxor, och ett anna schabrak :D vet dock inte vilken färg eller något!

2011-06-07 • 23:31:24
Postat av: Jessica

Aha jag undrade meat om någon redan köpt och använt dem? :)

2011-06-09 • 07:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0