Mycket ridet och galet bra dag :)

Hästarna har gått som några klockor idag och det har kommit
en ny ponny jag ska lägga ut på annons ikväll... En riiktig läckerbit
kan jag säga er. Skimmel såklart (A)

Bilder, film samt annons kommer på den ikväll!

Sen så har jag fått en häst hem till stallet där jag har Angelo. En häst
som jag sålde för ett par dagar sedan, men den ska inte åka förren
om någon vecka så då tar jag och rider henne riktigt fin nu under tiden.
Hon ska åka långt uppåt landet :)
Felina heter hon  och jag ska knäppa någon bild på henne ikväll så ni får se :)

Angelo var helt förvånandsvärt jäkla lydig idag :o
Shit xD Allt satt som en smäck idag. Mer utvärdering på det kommer också ikväll.


Fullproppad dag! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0