Läget

Min näsa rinner som en öppen kran hela tiden ungefär, mitt huvud
känns jättestort och det typ spränger i öronen.
Tror inte jag ska gå in på detaljer vilken färg mitt snor har kanske.
Tror det blir ltie too much information! Hahah.... :)

Haha, tur jag inte hade några visningar denna förmiddagen, utan istället
kunnat ta den och vila upp mig på. Har istället visningar vid tre och halv
sju. Sen är där lite hästar som ska ridas däremellan.

Fan också att jag har visning halv sju, det är ju KM på ÅPK idag :o
Jag som ville titta! Men, jobbet måste ju gå före :)
Hoppas det går bra för er alla på KMet. Var många som skulle vara
med, roligt.



Blev en bild på Dunder denna gången. Hjälpte DG att hoppa Dunder, samt
Sandra att hoppa Morena igår inför minimästerskapet idag, och jäklar vad
de båda hoppade! Det är så roligt att se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0