Igår dårå

Tja, sålde två hästar direkt på morgonen som åkte med en gång.
Fort ska det gå, right? Min favvisponny Billy sålde jag och sen var
där två familjer som provade tre storhästar var och fastnade för
vars en de med. How wonderful? Nog för att jag kämpade som
en idiot igår, men det gav ju resultat och jag har ork att glädjas åt
det idag typ xD
Mina egna (Angelo och Felina) han jag inte med igår. Men det gör inget,
för de hade ändå en planerad vilodag. Jag ska prioritera dem två idag
istället.



Ahw, det var inte länge jag fick ha favvisBilly juu :( haha.
Men tösen som köpte honom var hur duktig som helst. De kommer få
väldigt roligt ihop tror jag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hejhej! Har jag missat något? Vem e felina?

2011-06-14 • 13:36:30
URL: http://nattstad.se/teamfagereke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0