Glömde ju minneskortet x(

Haha, glömde ju minneskortet i datorn. Så, det hjälpte ju inte mycket
att ha kameran med då ju, haha.
Jaja. Angelo är riden lite lätt, duschad och knoppad. Hoppas knopparna
håller sig bra tills imorgon, men det brukar de göra så jag är inte speciellt
orolig. Jag lägger ju alltid ganska mycket hårspray på knopparna, så de
håller sig bättre! Ett tips till er ifall där är någon som inte tänkt på det
tidigare :) Fungerar alldeles utmärkt!

Någon undrade hur jag får min häst så glansig. Ja, ärligt så har jag inte den
blekaste. Dusch+ pälsglans? Haha, för några längre ryktningar lägger jag inte
tid på. Sen är han väl ganska välmående när det gäller maten och det gör nog
sitt det med.

Imorgon ska han få ha sitt bruna HL-set o tävla i tänkte jag. Eller det grå
schockemöhle? Äääh nu kan jag inte bestämma mig!
Jag ska iallafall ha min marinblå pikeurkavaj för första gången.
Vad tror ni blir snyggast? Brunt HL-set? Eller grått schockemöhle?
HMMMMM!

Vi kommer åka ifrån stallet vid åtta imorgon och lär väl vara framme strax över
nio. Blir nog superbra. Perfekt när tävlingarna lägger unghästarnas alla klasser
först! Blir så enkelt att räkna med tiden och så då.





Kommentarer
Postat av: Mimmi Rehnström

Grått! :)

2011-06-18 • 00:43:04
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-06-18 • 01:17:56
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Lollo

ja tycker det bruna :) han är ju redan grå ;) men han passar nog bra i allt :)

Massa massa Lycka till! :D

2011-06-18 • 10:54:46
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0