Underbar dag igen!

Helt underbar dag har jag haft idag tillsammans med min mamma
i falsterbo. Vi har myst, tittat på fina hästar, tittat på finaste ponnyn
Pelle, shoppat och haft en riktigt bra dag.
Falsterbo är verkligen en av årets höjdpunkter. Helt klart.
Idag blev det meera shopping och jag är helt klart supernöjd med
allt jag köpt idag. Enda grejen som jag letade efter som jag inte
direkt hittade var pioneerstövlar. Eller jo, vi hittade men inte i min
storlek idag tyvärr. Mina har jag ju haft ett år nu och de börjar snart
säga upp sig.
Aja, kände och klämde på massa hjälmar också och det lutar mot att
jag har som nytt projekt att spara ihop till en GPA. Det får jag se till
att ha som mål att ha sparat ihop till till hösten :)

Bilder på prylarna jag shoppat kommer ikväll :D

Smaaakprov:

Eskadrons nyaste modell på skydd - bruna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0