läget

Eftersom mitt liv just nu består av återhämtning och vila, så åkte
jag och min mor ut på väla en sväng och myste. Fick med mig en
superfin tunika och ett tunt flätat skärp.

Ska se till att ringa Skara idag och beställa ett par stigbyglar.

Annars så mår jag oförskämt bra efter allt som hänt och blir piggare
och piggare. Det går verkligen på rätt håll! Hoppas jag snart är uppe
i sadlen igen :)

Angelo mår finfint. Dock mycket uttråkad nu när han vilar.




Tänkte knäppa nya bilder på honom ikväll!
Han har blivit helt solblekt och brun nu :( Den mörka fina färgen
är borta igen :(:(

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Jätte fin blogg!:D

2011-07-20 • 20:14:40
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ta det lugnt o kör inte igång för hårt för tidigt... =)

2011-07-21 • 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0