God förmiddag :)

Hejsan alla!
Allt bra? Jag själv mår toppen och solen skiner. Underbart! Det var
längesedan man såg solen vara framme. Roligt att ni verkar uppskatta
det jag skriver om på bloggen. Några av er ville se mer inlägg om utrustning
samt hiss och diss, givetvis så ska jag bli bättre på att skriva om sånt också
då :D

Angelo ska jag inte rida förren ikväll. Tänkte fortsätta där jag avslutade det
sist på träningen och öva vidare. Kanske lägger in lite bomarbete också.
Angelo är helt värdelös på bommar. Dem är liksom jättefarliga när de ligger
på marken. Så fort dem är upphöjda till hinder så är det däremot inget
problem alls. Haha, knäpphäst. Hoppas min mamma kanske vill fota lite :)



Jag och en go b-ponny för ngt år sedan, Amigo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0