Några frågor och svar :D

 

Var besiktigar ni hästarna?

 
Sv. På Huntley med Ingrid eller Barbro vanligtvis!

Har inte följt din blogg helt sen du sålde (?) din store grå, vad har du för häst nu om du har någon? :)

Jag har en fyraårig valack, också som jag själv importerat från Polen
som heter Tukan :) Han har en egen kategori här på bloggen - klicka
gärna in där, så finns där massor med inlägg att läsa med honom :D

 

ohh shit vad snygg den va var har du köpt den :)


Svar: Den är köpt på Sharpman!  Håller med dig, jag älskar den! :D


 

När får du in fler ponnyer då? :)


Svar: Hem till stallet - vet jag inte för dagen, just nu står det
en stoor superfin valack på tur! Han kommer imorgon! Men, 
trots att jag inte har ponnys hemma - så har jag ju massor som 
jag förmedlar! Bara ring vid intresse! 0708449174 

Hur mycket tar du för att lämna för försäljning?

Det är bara att ringa, eller maila vid intresse att lämna sin
häst eller ponny till försäljning hos mig så ska jag berätta
om hur allt går till! :D


Kommentarer
Postat av: Paulina

Huntley är riktigt bra :)

2011-12-13 • 19:47:29
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0