Tjurig häst..



Angelo var inte alltför glad att jag klippte av hans man och pannlugg idag...
Ni skulle hört hur sur han var. Typiskt femåringar, eller? ;)

-Fin du blev! Nu ser du ut som en riktigt proffsig och välvårdad häst igen ju!

-*Mutter* Ser ut som en om jag bara är fyra år och nyss börjat på dagis. Jag
är faktiskt en stor häst nu... -.-

- Äh, tycker jag inte alls! Tänk vad alla andra hade trott om mig om du fortsatt
gå där med risig lång man. De hade ju trott jag inte tog hand om dig.

-Och tänk vad alla kompisarna i hagarna brevid ska skratta åt mig! Förr såg
jag iallafall ball ut, som om jag var en mustang eller något!

-Nu tycker jag att du är ganska tjurig.

-Dumma min matte -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!!:D

2011-04-19 • 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0