Nu kan jag berätta!

Dåså, nu har jag fått bekräftat att mina planer går bra!

Och det är så att på onsdag nästa vecka (20/4) ska vi dressyrträna för
Daniel Forsback på ponnyklubben. Han är klubbtränare på ÅPK
just nu och där var en plats över nästa vecka som jag passade
på att köpa :)

Det ska bli jätteroligt och spännande att få träna igen. Det var
så jäkla längesedan!

Vem är Daniel Forsback då?

Jo, 1998 startade Daniel ett utbildnings och försäljningsstall
som idag ligger på Össjö Gård.
Här bedrivs utbildning från inridning till svår klass.
Dessutom håller han dressyrkurser, tömkörningsträningar
samt träningar i dressyr från Norrland till Skåne.

Daniel har placeringar och vinster i ST George dressyr ,
Jr och YR SM samt årgångschampionat samt i MsV hoppning och fälttävlan.


Spännande!

Den andra grejen Angelo ska få göra nästa vecka, på söndagen är att
han ska få löshoppas för första gången i sverige! :D


Ojojoj, vad jag kan lova er massor med filmer från dessa två roliga
tillfälle :D Jag längtar redan :o


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tränar med för Daniel till och från!:) Tycker att han är super bra! Hoppas att de funkar bra för er!:)

2011-04-13 • 20:42:43
Postat av: Anonym

Har inte Niklas Lindbäck Össjö Gård? :s

2011-04-14 • 20:43:36
Postat av: Anonym

Snygg häst! (:

2011-04-15 • 13:22:00
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0