^^

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Hjärups ridskola!
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Alla olika 100tals hästar har påverkat mig på olika sätt :)
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Ronja och Fröken Fanny skulle jag tro!
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: 2003
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Oj, ingen aning, Ronja?

Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Har fått rida massvis med fantastiskt högt utbildade hästar
på mitt fd jobb. Dock kan jag ju inte namnen på någon utav dem såklart :) 
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Ronja och Lucy?
3. Vad är det svåraste program du ridit?: LA
4. Vad tävlar du för klasser?: Skulle aldrig få för mig att tävla dressyr igen^^
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: -

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Någon random hos SIE :p
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Pja, beror på hur många hinder som kallas bana. Med typ fyra hinder, så är det hästar hos SIE.
3. Vad tävlar du för klasser?: Just nu tävlar jag inte ^^
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inga :p
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Åstorps ryttarförening. Dock kan jag inte vara medlem där nu.

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Jag tycker inte det finns heta hästar. Bara oridna hästar.
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Oh, som vanligt kan jag inga namn på hästarna jag ridit... men denna fråan får mig att tänka på en stooor fux på runt 175cm i manke som var en pain in the ass...
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Shettisarna när jag var liten? :)
4. Vem är den största hästen du ridit?: Ingen aning vad de heter , men den största har varit 186cm i manke :o
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Ronja var den ponnyn jag ägde då
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Ronja
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Ronja
8. Vem är den häst du tog din första placering med?: Ronja :p
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: oj, öhm.. har typ inte tävlat avdelning A på aslänge.. Rolle var den senaste!
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Bara Ronja :) Tycker inte riktigt om att tävla i lag ;)

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling
- Inomhus tävling
Satsa för seger - Fis rida
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar - Chaps
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer
Kompisar i hagen - Ensam

Snodde denna från http://ponnyochryttare.blogg.se/ ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

första ponnyn du tävlade en klubbtävling på var shettisen Brio i hoppning.

2011-04-06 • 06:44:06
Postat av: malin petersson

o jag lånar den av lig

2011-04-06 • 13:14:17
URL: http://malin13440.cybersite.nu/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Rolig lista! :D

2011-04-06 • 17:52:29
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: louise

var med och tävla om en jw hjälm hos http://superdupershop.blogg.se

2011-04-06 • 21:51:49
URL: http://louiisebjorklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0