Änglen Angelo

Angelo var en riktig pärla idag som jag misstänkte. Bytte bett och
han var som förbytt idag. Han lyssnade på mig helt hundra, kunde
bromsa upp svänga perfekt, lyssnade bra på mina förhållningar innan
hinderna osv. Duktig, duktig häst. Synd och skam att inte kameran åkte
med idag -.- Aja, han var iallafall en riktig pärla och fick öva på att hoppa
linjer. Han suger verkligen tag i hinderna nu, vilket är jätteroligt.
Han tycker det är roligt att hoppa! :)
Nu ska han få en välförtjänt paus ett par dagar samt massage imorgon.
Han har ju inte vilat på hela veckan, så jag tror han kan behöva ett litet
berak nu. Ska bara ut och skritta honom åtminstånde två, kanske tre
dagar nu.
Något han ska få göra i helgen däremot är att han ska få sig en DUSCH.
Smutsgrisen behöver verkligen det nu, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0