Angelo idag

angelo gick fint idag, red på det lite skarpare bettet, då min plan
var att galoppera mycket idag och då har han ju en tendens till att
tycka det är väldigt roligt och ha lite svårt för att lyckas svänga/bromsa
samtidigt som man glaopperar x) Aja, han var väldigt snäll idag som vanligt,
hoppade de små hinderna som stod ute i paddocken vars en gång och inga
konstigheter där längre. Underbart. Sen ffick han galoppera på ganska länge
för att träna upp sin kondis lite ;)
Märkte att han faktiskt fått upp flåset lite grann nu ju, om man jämför med
tidigare.  Han höll inte på att dö efter ett varv runt hela paddocken liksom haha.
Snutte :)











Min snygga häst <3 Ser ni vad jag fick med posten idag???
JW-jackan jag köpte av Johanna! :D:D



Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: jo självklart! Det är nog dock inte lika vanligt. ;D

2011-04-15 • 22:24:07
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0