Angelo idag

Trots storm ute och att han inte gått igår samt att det karrade som bara
den i ridhuset, så gick han faktiskt över förväntan idag. Lyssnade väldigt
fint, som vanligt iförsig, och gjorde allt jag bad om.
Fick rida i lilla ridhuset eftersom det var tränignar i stora, som vanligt.
Han får inte riktigt plats i det lilla ridhuset - speciellt inte när han ska
galoppera ^^ Då blir det trångt för en stackars femåring som inte riktigt
orkar. Men, han gjorde ett tappert försök och det duger alldeles utmärkt.
Det gick bra mycket lättare att svänga honom i galoppen idag(?!).
Vet inte om det var för att jag red på ett tredelat tränsbett som jag aldrig
gjort förrut, eller om det var för att jag red inne. Det återstår att se imorgon,
när vi ska hoppa ute :)

Här kommer en film från idag iallafall som jag lovade!

Jag är medveten om hur mycket skitkommentarer jag kommer få, men
det gör mig absolut ingenting. Har inte klippt bort någonting, har ingenting
att dölja. Ni kommer se på filmen att han har svårt för att få plats ordentligt
i galoppen.

Filmen blev ganska lång i och med jag inte klippte bort något :p




Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN

vilken snygging han är!

2011-04-08 • 22:20:04
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Tittade inte så länge men han går väldigt fint! :)

2011-04-09 • 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0