"aleeex, kan du uppdatera snart?"

Haha, du är för söt Amanda!

Klart jag ska uppdatera, har varit ute på väla en sväng med min mor
och shoppat... ännu... fler... örhängen haha. Jag har sinnesmycket ör-
hängen och ändå inte tillräckligt! Hihi xD

Angelo ska vila idag också, så han får en riktig återhämtning inför
imorgon, då ska han löshoppas. Funderar så på om jag ska eller inte
ska hoppa någon liten bana på påskahoppningarna som ÅPK har på
måndag... Jag kan verkligen inte bestämma mig. Angelo känns redo,
men alla hatblickar jag har från den klubben är inte så roliga. Fast,
i och för sig. Vad skiter inte jag i dem! :)

Sen i eftermiddag ska jag upp och pyssla om min fina häst och
så ska min mamma ta fiina porträttbilder på mig, Angelo och Tilly,
som senare ska användas till en ny design!
Vad sägs om det? :)



Söööööt bild på fölisen förra året <3

Kommentarer
Postat av: Louice

klart du ska vara med på måndag ;)

vad e de där med hatblickar? :O

inte kul om de ska vara så ju, när du rider där varje dag.

2011-04-23 • 19:25:18
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0