Steg 3..

...i min plan på en nystart är att jag har sagt upp mig
på jobbet.
Yes, efter 2-2½ år, så har jag sagt upp mig
(gjorde det för någon månad sen) och kommer sluta
jobba på stall kuskahus den sista september.
Det är alltså väldigt snart!
Det känns både konstigt, sorgligt och samtidigt bra.
Jag har inte riktigt orken längre samt så känner jag att
det är dags att göra annat.
Ta ett körkort till exempel!
Det här är väl egentligen den största nystarten på mitt
liv. Att sluta jobba 24/7 alltid , hihi :)
Jag kör liksom slut på mig själv...
Aja. Som sagt. Detta känns både bra och dåligt.
Mest konstigt. Har ju bott där ute över ett år nu!


Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg :D

2010-09-18 • 22:23:59
URL: http://riider.blogg.se/
Postat av: julia

Jag måste bara fråga, har inte du lärt dig jätte mycket av att jobba hos sven inge? och rider du hästar utöver att vissa dom för kunder?, förutom belladonna förut då? :)

2010-09-19 • 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0