Lite snack typ

Då var man helt hästlös för en dag iallafall, känns helt konstigt. Helt otroligt konstigt.
Jag hr inte varit hästlös en dag sedan hm.... vet inte när. Tro mig, det KAN bli för mycket
hästar, hur stort intresse man än har. Alla tror att jag har haft värsta drömjobbet, men asså.
Haha, jag lovar er, prova på och se hur länge ni pallar ;)
Jag har jobbat där i över två år. Helt sick! :D Men, två otroligt lärorika år med mycket blod,
svett och tårar. För jösses vad man har velat ge upp många gånger. Dagar där det bara
har blivit så otroligt mycket stress att man skulle kunna bryta ihop när som helst.
Men samtidigt så ha jag haft väldigt roligt också under dessa år, alla minnen är helt
oslagbara. Hur många fantastiska hästar har man liksom inte fått sitta på? Hur många
minnen med sina kollegor har man inte fått? :) Hur ofta har man inte skrattat åt sin otroligt
förvirrade chef? Haha, roligt värre.
Vad jag ville ha ut av detta inlägget, det vet jag inte. Jag ville väl mest skriva av mig.
Jag är hästlös. För ett litet tag iallafall.
Sen väntar nya planer. Hm, vi får väl se hur det blir. Har iiinte bestämt mig hur jag ska göra.
Vi får vällan seeee :)

Ha de!






Kommentarer
Postat av: Amanda

Kommer sakna dig Alex :( <3

2010-09-30 • 22:33:17
URL: http://aaamaaandaaas.blogg.se/
Postat av: elso

tur att vi kommer träffas jättemycket i alla fall :D <3

2010-10-01 • 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0