Kass mobil och dålig vän.

Hejsan alla.
Är inne och äter lunch nu. Min näst sista dag här på kuskahus.
Känns segt. Vill bara sluta och hem NU!
Aja. Nu är det bara eftermiddagen kvar, eller ja.
Bara och bara, där är hur mycket som HELST att göra.
Dessutom har min mobil gått sönder igen. Skärmen fungerar inte alls.
SUUUUUUUUUUUUUUUCK!
Jag som älskade den mobilen... :( Den är verkligen jättebra,
men skärmen, ja det är andra gången den går sönder nu och
DG har en likadan mobil och jag tror den skärmen har gått sönder
typ tre eller fyra gånger nu. KASS kvalité. Sony Ericsson W595.



Är fruktansvärt ledsen och besviken på en som jag trott
varit min kompis. Jag trodde att det gick att lita på denna
människa,  men nej. Inte. Precis som alla andra så går
denna bakom ryggen och snackar skit jämt.
Det är inte heller bara skitsnack, utan även lögner.  
Känner mig väldigt less och lurad. Ja, ritkigt lurad.
För att jag har alltid alltid trott gott om denna människan,
men kände att jag fick en riktig käftsmäll idag när det
verkligen kom fram att denne inte är den jag trott.
Jag har ju misstänkt innan, men alltid har jag kastat
bort dem tankarna eftersom jag inte velat veta.
Men nu räcker det. Finns ingen anledning att ha med
sånna människor att göra.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är inte roligt att upptäcka att man inte kan lite på de som man tror är ens vänner... =( Det värsta är att varje gång man blir bränd känner man hur ens tillit till folk minskar o man tror till slut ont om alla...

2010-09-28 • 15:13:29
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Ingela! Jaa precis. Detta var en utav de få jag har kvar som jag litat på, men ush. inte nu längre.

2010-09-28 • 18:43:29
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Alex!



Hur är det nu att ha slutat? :)

2010-09-29 • 20:58:15
URL: http://aaamaaandaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0