Någon som vet?

Någon som har en aning om var denna underbara ponny är?
Hade en sommar för några år sedan en 4-årig valack på tillridning.
Oh, what a nice surprice hette han. Från tyskland, världens goaste
lilla ponny. Så underbart snäll <3
Har nog aldrig varit med om en så okomplicerad ponny med ett så
stort hjärta av renaste guld. Vet att han såldes till växsjö hösten
efter jag haft honom, där han inte betedde sig lika snällt.
Hade lite kontakt med den ägaren, men när hon sålde honom,
så försvann spåren efter honom. Jag fick aldrig veta var han blev
av. Nog för att jag brukar säga att jag aldrig fäster mig vid hästarna
jag rider, men denna ponnyn btyder verkligen något speciellt.
Han bevisade att det GÅR att förändra en ponny totalt.

Lilla älskade Prisse <3




Kommentarer
Postat av: annie bengtsson

hej, jag var och googlade runt på Oh, what a nice surprice och kom till din blogg där jag såg att du undrade vem som hade hästen. han står i mitt stall två mil söder om växjö. tyvärr har han blivit utdömd för en skada i knäna men jag håller med, han har ett hjärta av guld (:

2011-05-07 • 08:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0