Ponnysarna..

...har fått en välförtjänt vilodag idag. Jag har spenderat min dag
med pappa. Linda har jobbat sedan klockan 11 idag och jobbar nog
ett tag till den  stackaren.



Bara för att, så får det bli en bild på Bella:)
För alla som undrar, så har jag inte hört någonting alls
om Belladonna sedan hon åkte, förutom en gång typ  precis
när hon kommit fram. "Gud så hemskt" säger vissa,
medan jag säger att det är helt perfekt. Hör de inte
av sig, så går det ju uppenbarligen som det ska :)
Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hejhej! fin blogg :D

Vad görs?

2010-11-28 • 17:42:02
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: yes, var 7 cm djupt vatten :o

2010-11-28 • 20:48:32
Postat av: Lovisa

Fin bild!:) Men skulle det inte vara kul att veta ändå ? Man vet ju aldrig om det går bra elr inte;)

2010-12-03 • 11:29:35
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0