Hejj

Hejsan alla..
Läget?
Filmen igår var hur rolig som helst. Helt underbar!
Helt klart värd att se för alla som undrar. Direkt
efter filmen igår gick jag och DG och åt kinamat.
Mmmmhh, jag ÄLSKAR kinamat!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Varit på ikea nu på
kvällen och köpte ett överkasst till min säng, samt
en fårskinnsfäll. Blev jättefint! Helt mysigt :)

Är för tillfället ganska så nere. Fick världens käftsmäll
ang Molly av folk som absolut inte borde säga så.
Jag brukar ha stort tålamod när det gäller folk,
men det brast denna gången och då fick jag istället
tillbaka att jag borde beté mig mer som folk.
Det där var verkligen det sista jag behövde höra
just nu. Jag är tillräckligt ledsen ändå.



Tack alla bloggläsare för stödet <3 Ni är underbara

Kommentarer
Postat av: lizzie

VINN EN NOKIA 5800

VA MED OCH TÄVLA PÅ MIN BLOGG!!!

2010-11-04 • 21:02:00
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/
Postat av: Jessie

Var och såg Due Date på bio idag med goda vänner. Riktigt awesome film ju =)Nu är livet förlängt en bit till med gott skratt ;)

2010-11-04 • 21:10:44
URL: http://jessicaapalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har hänt??

2010-11-04 • 23:09:36
Postat av: Ingela

Alex, skit i alla knäppa energitjuvar! Fokusera all energi på dig o Molly! Du är så skärpt o har så mycket kvalitet att folk blir skrämda av dig o då måste de klanka ner på något som står dig nära! Är det inte hästen så är det pojkvännen eller hunden osv. Det är det säkraste sättet att såra o skada någon, att ge sig på det man tycker om... Styrkekram!

2010-11-04 • 23:34:26
Postat av: Anonym

Alex, skit i alla knäppa energitjuvar! Fokusera all energi på dig o Molly! Du är så skärpt o har så mycket kvalitet att folk blir skrämda av dig o då måste de klanka ner på något som står dig nära! Är det inte hästen så är det pojkvännen eller hunden osv. Det är det säkraste sättet att såra o skada någon, att ge sig på det man tycker om... Styrkekram!

2010-11-04 • 23:35:44
Postat av: Olivia

alltså jag kanske är lite efter, men förstår ju att de är någonting med dendära söta hunden! Förstår verkligen att du är ledsen och så, du behöver inte berätta vad de är om du inte vill! Men du ska iaf skita i alla som säger idiotiska saker, jag vet att de är sjuukt svårt & att om man redan är ledsen så går de inte, men du är en riktig djurvän & vissa har inte ens djur och är avundsjuk så de är deras sätt att visa avundsjukan!

2010-11-05 • 09:54:03
URL: http://liviis.blogg.se/
Postat av: Olivia

ååh, så lite så <3!

2010-11-05 • 11:29:24
URL: http://liviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0