Heej

Hej alla underbara läsare!
Här kommer bara ett snabbt enkelt litet inlägg.
Ska snart iväg på middag.
Har precis kommit hem efter att ha hoppat Grynet idag :D
WOW vilken ponnysäger jag bara. Självklart filmade vi och
det kommer ut lite senare ikväll.
Jag ska ju även skriva om vad jag har ätit idag, enligt utmaningen!
(Tur för mig... att jag faktiskt ätit hyffsat okej idag :p)

Ska göra ett inlägg till, som kommer bli lite längre. Får bli en överraskning
om vad jag ska skriva.

Måste ju dessutom fota min hatt som jag köpte idag på Väla!
Den är jättefin tycker jag! :D

Men, nu måste jag verklgien hoppa i duschen. Hörs lite senare <3

Puss



PGA DETTA SÅ KOM DETTA INLÄGGET UT SENARE ÄN VAD DET SKULLE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0