♥ Dag 6 – Min dag.

Idag har jag faktiskt hittat på en hel del.
Har varit en runda på Ikea samt FlowerPowerbutiken eller vad den nu heter.
Haha, ätit frukost på grafitti, vitlöksbröd. Sprungit en runda. Blivit hämtad
av Linda för att åka och rida två ponnysar - Grynet och Wendy. Grynet var
fin, men tyckte underlaget var tungt så red henne inte så jättehårt i och
med hon ska träna imorgon. Wendy red jag mycket lösgörande på i skritt-
arbete då hon endast skrittas för tillfället. Kan berätta mer om det en annan
gång. Därefter så åkte Linda jag och Linnea till hööks där Linda shoppade lite.
Haha, det är egentligen hemligt att hon handlade på Hööks, men ni säger väl
ingenting till henne att jag sagt något? (A) hihi :)
Det blev bland annat pannband till Grynet och en martingal med massa blingbling.
Hon måste ju synas när hon ska tävla om typ en och en halv vecka :D:D
Sen stannade vi till och åt. Efter det körde vi och hämtade fleecetäcke i stallet
för att vi skulle titta på hoppträning som hölls i ridhuset.
Såååå... och när jag sen kom hem (runt tio) så hjälpte jag Matti med hans
skolprojekt innan jag äntligen kunde sätta mig vid datorn för att gå på min
dagliga bloggrunda....



Bild på sötaste Wendy efter passet idag :) <3


Kommentarer
Postat av: Henrietta

aw, så söt hon är min prinsessa :D!

2010-11-25 • 21:47:32
URL: http://rolletollebus.blogg.se/
Postat av: Louice

vart e tävlingen?

2010-11-27 • 00:15:22
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: Louice

är det du som ska tävla grynet?

vart e tävlingen?

2010-11-27 • 00:16:02
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0