Borde.. men orkar inte.

Jag är en sån människa som borde ta tag i mitt liv
lite när det gäller ätandet. Jag är helt värdelös. Måste lära
mig att lägga upp en plan för vad jag äter. För just nu, så
kan det mycket väl bara ätas godis hela dagarna.
En annan dag när jag är själv, så kan jag mycket väl
glömma bort att äta. Läsk, det dricker jag dagligen.
Nästan varje gång jag dricker ngt så är det läsk.  
Får lite ångest just nu när jag sitter och äter salta nötter
samtidigt som jag skriver detta, men det är inte lätt att
ändra på vanor? ^^

Någon som vet hur man ändrar på sånna här gräsliga vanor?
Hjälp mig. Jag är allvarlig.

Jag mår liksom inte så bra av detta. För varenda gång jag äter
något, efter att ha glömt bort en dag, så får jag ju givetvis jätteont
i magen när jag väl äter något.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har själv problem med maten men försök att äta lite men ofta. Är lite så som du skriver kan mkt väl glömma bort att äta x) Mitt tips är att du försöker att äta något litet var 2e-3e timme, lite men ofta är det som gäller :) Magen vänjer sig men det tar tid och smärtan är något som man får stå ut med helt enktel. Lycka till! Kram

2010-11-15 • 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0