Privathästarna

Hejsan, allt väl med er?

Någon undrade ifall jag inte kunde skriva lite
om vilka hästar som är privathästar på
Stall Kuskahus och självklart kan jag det!


Först, så självklart Belladonna. Min ponny.
5-årigt sto efter Yrrol.



Vi har Sporty Danny, som tidigare tävlats mycket
framgångsrikt inom Western. Numera är han
avelshingst eftersom han år 2005 fick senor
avskurna. Han är en snäll hingst som lever
livet nu på våren när stona väntar!

   

Vi har What a freak Boon us, eller Boonie som hon kallas.
Annikas tävlingshäst, som hon tävlar framgångsrikt
i Western. Supersnällt paintsto. Har tyvärr inte många bilder
på henne. Ska ta fler i sommar :)



Vi har Lady och fölet förståss, fölet har nu fått namnet
"Sporty top fashion". Lady är en underbar avelsmärr,
5 år gammal. Fölet föddes för runt en vecka sedan :)

   

Sist så har vi Sporty Ladylike Chanel, eller chanel som vi
säger till vardags. Sto på 1 år som Lady fick förra året
med Danny.

 

Och så sist och minst, Fool Fighter, eller Flingan som
hon kallas! Alvas underbara lilla b-ponny!




Så, det var alla privathästarna vi har just nu!
Eller ja, två sto har vi också som ska betäckas,
men dem räknar jag inte ;) Alla bilder
utom Bellas är klickbara!
Alla utom min häst, är SvenInges fru Annikas
hästar!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fick inte Flingan vara med =P

2010-05-26 • 22:29:43
Postat av: alex

SHIT, VISSTE jag hade glömt någon!

2010-05-26 • 22:30:54
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Annika

Nu har min Achlum kommit också:) Ta kort BUMS Alex :p

2010-05-28 • 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0