Hiss!

Jag skulle vilja, såhär på kvällen
ge en vän till mig en superstor hyllning.
Det är en tjej som jämt ställer upp för allt och alla.
Ett hjärta av guld, som gör allt i sin makt för att
så många som möjligt ska ha det bra och lätt.
Jag vet inte hur många gånger hon ställt upp för mig?

Den jag snackar om är givetvis Linda Svensson.

Underbar människa som jämt får en att lee när man är
på tråkigt humör. Linda, minns du alla galna stunder? :)
Alla tävlingar? Hihi, kort sagt. VÄRLDENS HISS till dig Linda!




Kommentarer
Postat av: anne

instämmer

2010-05-31 • 07:22:42
Postat av: linda

:')<3 finner inga ord du är bäst alex<3 vem kan glömma alla sjuka stunder ^^ och alla tävlingar där du bara gick in och sopa hela banan :D<3

2010-05-31 • 08:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0