Bra dag?

Hej mina vänner,
idag är jag ledig och passade på att ta
lång sovmorgon till nio. Haha, ja det är sant.
Är man van vid att gå upp supertidigt, så känns
man helt utvilad redan nio på morgonen :p

Jag tänkte på det, herregud, nästa vecka har jag
verkligen jättemånga saker jag ska göra!
På tisdagen har jag verkligen en fullspäckad
dag. Då ska jag först till tandläkaren på morgonen,
därefter till frisören och efter det så ska Bella in
till HBG och kollas igen. Full rulle, som alltid!
På fredagen sen så ska jag med DG på bal.
Huh, lite läskigt.

Har ni sett att jag skapat en facebook-grupp?
Som heter "Vi som diggar xelaaa.blogg.se" ?
Haha, lite ego kanske, men jag tycker att ni alla
ska gå med i den gruppen iallafall :D Hihi!



http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=122801617751627

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0