Belladonnas pappa...

Belladonnas pappa heter Kulltorps Yrrol. 
Yrrol är född -96 och är en godkänd Welshhingst på 129cm i manke.
Han är e. Paddock Camargue, u.Blaenpentre arranween och ueColbech Royal Mistrel.
Fin, fin stam med andra ord. Han är en fantastisk hopponny med otroligt
stor kapacitet och spänst. Han har vunnit både 5- och 6-årschampionatet
i hoppning. Han har blivit 7a i SM hoppnings A-final, vunnit SM i fälttävlan,
vunnit guld i lagSM i hoppning på Strömsholm.
Han har otroligt många vinster och placeringar i de alldra största klasserna.
När jag själv tävlade B-ponny, tävlade jag ofta mot Yrrol och han är verkligen
en drömhingst. Jag är glad att jag hittat en avkomma efter honom som jag köpt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0