TILLBAKA!

Hejsan och FÖRLÅT mig för att jag inte berättade
för er att jag skulle till spanien i 10 dagar.
Allt gick så fort sista dagen innan och jag hann inte
med att skriva något blogginlägg över huvud taget.
Jobbigt läge, men nu är jag tillbaka efter en superhärlig
semester i spanien med mycket sol.
Lite neger har jag allt blivit. Speciellt på ryggen och magen.
Är inte det konstigt? Att jag mest blivit brun där?  Haha,
jag tycker det iallafall :)

Aja, kommer slänga in lite inlägg inatt efterhand.
Lite blogg-abstinens har jag allt haft fast jag försökt
lägga allt tekniskt, hästar mm vid sidan under tiden
jag varit borta.

Ha det så gott, slänger in några få bilder från Spanien
här nedan, bilderna är som vanligt klickbara :)

Ha det gott allihop!

   


Kommentarer
Postat av: linnea

ÄNTLIGEN!!!

2010-06-24 • 00:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0