Min fina belladonna :)

Hejsan allihop!

Far min kom och tog lite bilder på Bella och mig i det höga
gräset idag efter jag jobbat klart. Det blev verkligen
huuur fina bilder som helst. Min pappa är riktigt duktig
fotograf. Hiss till honom :D

Självklart var hon nyduschad, knoppad och fin.
Man får ju snygga till henne så gott det går,
nu när hon för tillfället är tjock och omusklad
pga den långa vilan.
Nå, vad tycker ni? :)













Såja hörreni... resten av bilderna när jag sitter på henne kommer senare ikväll.
Så ni får allt hålla er uppdaterade här? Hihi :)
Självklart kommer massor av andra kul inlägg också.

Visst var hon superfin på bilderna? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0