Belladonna idag..

Idag myste jag med Belladonna i stallet superlänge.
Härligt. Alva höll mig sällskap hela tiden som vanligt.
Skrittade ut en runda på 20 minuter. Åh, vad jag längtar
efter att galoppera på fälten med henne!
Tror att även hon längtar efter att få sträcka på benen
riktigt ordentligt. Skritturen gick bra, hon är snäll och fin
som alltid.

Efteråt så tog jag och alva ut henne så att hon fick tugga
i sig lite gräs i 20 minuter. Inte för att hon är mager direkt.
Men, gott tyckte hon att det var.
Tog lite bilder på Alva och Belladonna i gräset, visst är det
mysigt ljus ute på kvällen? Bilderna är näst intill oredigerade.


   

   

Jag älskar alla bilderna. Vilken är din favorit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0