Jag fick ett mail...

... av min mamma alldeles nyss som hon döpt till
"sommarrengöring hemma". Hjälp var min första tanke.
Riktigt så rörigt har jag väl inte?
Haha. Men tipsen hon gav, var överraskande bra.
Absolut att jag kan städa lite. Hur mycket som helst,
ifall jag får göra det på detta viset!

Hur du snabbt fixar sommarrengöringen.

1. Skapa en mapp på datorn.

2. Döp mappen till "stöket i huset".

3. Ta bort mappen.

4. Datorn kommer då fråga: "Vill du ta bort stöket i huset permanent?"

5. Svara ja.

6. Lägg benen på bordet, ta en drink och läs en god bok! ;)



Kommentarer
Postat av: anne

Jag fick tipset av Ninna ;-)

2010-07-02 • 19:24:01
Postat av: Michelle

Haha, klockren =P

2010-07-04 • 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0