Hett!

Har precis kommit in från stallet. Måste ta en paus
innan jag går ut och rider Bella. Herregud vad det
har varit varmt idag (och är fortfarande!).
Alldeles för varmt för att jobba egentligen.
En dag som idag vill man ju egentligen ligga
på en solstol och sova ute vid hamnen i helsingborg.
DET hade ju inte varit helt fel det. Kanske jag kan göra
den dag jag är ledig nästa vecka? Om värmen håller
i sig? Är det någon som vet hur länge vi
får behålla den underbara värmen? :)
Jag älskar ju verkligen solen och värmen.
Blir glad utav det.

Hur har ni haft det idag? Sista dagen det är falsterbo idag ju.
Någon som var där idag?


Jaja, ni får ha det så gott så länge :)
Kameran åker med ut i stallet senare när det är dags för
Bellafis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0