Hemma igen!

Åh, vilken superhärlig dag jag och mina föräldrar
haft i falsterbo idag. Värmen har varit runt 35 grader
där nere. Underbart. Vi kom ner preciiis när det började
på morgonen, så vi hade turen att slippa kö till parkering,
slippa kö in och slippa jättemycket folk ibörjan.
Det var ganska gött faktiskt. Det började inte flockas
på med mycket folk förren närmre tolv-tiden!
Och då hade jag redan hunnit shoppa de stora
grejerna jag behövde! Bra va? Så när det blev
mycket folk där så kunde jag bara njuta av känslan
i falsterbo och den härliga stämmningen. Helt
fantastiskt är det.

Här nedan kommer min dag i bilder. Jag själv hade glömt
minneskort, så att det är min far som står för bilderna! :)



- Alex vinkar hej till kameran - förståss!



-Tittar på billiga KL-piké på börjes!



-Många stackars hundar på denna varma anläggning :/



-Alex inne på agria :)



-Sådan mor sådan dotter? Eller?



- Träffade Michelle!



Michelles kanin med megastora öron xD Sööt!



- De hoppar så stort :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta, men vafan har du för väska egentligen xDxd

2010-07-10 • 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0