Hahahahha!

Idag fick jag och Isabell en idé!
Eftersom vi ändå inte hade så mycket att göra idag,
så tänkte vi att vi skulle vara lite busiga och klä
på en ponny Dashens gamla galopputrustning och
sen ut och galoppera på fältet. Haha, denna ponnyn
som är mot det lite lata hållet blev jätteglad.
Där blev krut i den lille! :D
Haha, självklart tog vi bilder... Isabell som tagit bilderna
förståss.





     



   


Hääärliga bilder, eller hur?
Vad tror ni? Jag och Gilbert, galoppbanan nästa? xD Hahahah

Kommentarer
Postat av: linda

alex korta läderna XD dem är ju alldeles förlånga :b

2010-07-16 • 17:51:48
Postat av: Rebecca

Hahaha, ibland brukar jag flippa så med Dior också. Han tycker nog förvisso att det är sjukt kul, men ibland undrar han nog om jag gått och blivit sinnessjuk xD

2010-07-16 • 18:02:38
Postat av: alex

Linda: jag vill väl inte dö heller :O



Rebecca: Det är kuul att flippa xD

2010-07-16 • 18:04:21
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gilbert kom till vår ridskola idag! Haha :D

2010-08-19 • 20:14:31
Postat av: Lovisa

Hej!

Du har haft en brun liten valack som heter Gilbert oss dig för ett tag sen, du vet han som ni galopperade över ett fält med, jag är hans skötare nu och han står på en ridskola där jag rider så jag undrar om du vet något om honom, vart han kommer ifrån eller så?

Kram Lovisa

Svar: Inte den blekaste aning. Red honom hos Sven-Inge på Stall Kuskahus!
Alexandra Ferm

2013-09-04 • 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0