Godmorgon allihopa!

Jag vaknade inte förren klockan var runt nio idag!
-Heeeelt otroligt för att vara alex.  Jag är jämt
superpigg redan vid fem-sextiden.
Jag är ledig idag. Bella ska få vila idag.
Just nu sitter jag hemma och äter frukost.
Frukost är lätt den godaste måltiden på dagen,
jag älskar ju bröd i alla dess former!

Vad ska ni hitta på idag?
Jag ska passa på att baka muffins idag.
Visste ni att jag faktiskt är bra på att baka muffins?
De blir jättegoda och superfina.
Ikväll ska jag och DG in till helsingborg och
lyssna på Amanda Jenssen, The Ark ochn The sounds!
Ska bli en braaa dag idag.
Uppdaterar er med många kul inlägg idag eftersom jag är
ledig och har all  tid i världen. Kul va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0