Det här har jag och Belladonna hittat på idag!



-Jag började med att hämta en smutsig ponny i boxen..



-knäppte ett par helkroppsbilder.. mest för att kunna titta tillbaka senare
på min för dagen omusklade och lite tjocka ponny ;)



-En viss ponny  tappade tålamodet och vandrade iväg på sitt
eget håll. Jaaja. Jag var inte orolig. Min fegis vågar
aldrig gå så långt innan hon kommer travandes tillbaka.
Haha, det är lite gulligt!



-Efter en dusch kände hon sig helt konstig.
Shit, tänkte hon. Där försvann 2 kilo grus
jag samlat på mig under dagen. Inte bra.
Måste ordnas imorgon. 
Jag däremot var mycket nöjd med resultatet.
Såg belåtet på min ponny som det droppade
rent vatten om. Härlig känsla. Obeskrivligt
härlig känsla.



"Yooo, vem är du?"



-Sen var det dags för en 25 minuterspromenad! Det uppskattades väl!
Hade det bara inte varit för knotten, hade vi haft en perfekt mysig liten
tur. Dumma knott. Kotte-knotti-kott.



- Bella är förtjust i fläder? Pja, inte konstigt. Fläder är gott.
Iallafall flädersaft.



- Ibland är bella så filosofisk. Stirrar ut mot horisonten och tänker
djupa tankar.



-Sista bilden för idag. Min, fina ponny.


Kommentarer
Postat av: julia

varsegod! japp han är helt underbar :)

din häst va också väldigt fin!

2010-07-05 • 22:07:38
URL: http://juliaamandahorvath.blogg.se/
Postat av: ulrika

Blev helt kär i din ponny direkt jag såg bilderna! Underbart snygg:D

2010-07-05 • 22:21:16
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: line

hej har du bilder på ditt schabrak? :) jag ville ju köpa, har ny blogg nu :D

2010-07-09 • 22:22:37
URL: http://liinedahllof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0