Saknad ponny..

En häst som verkligen satte sig i hjärtat ska jag berätta lite om.
En underbar individ, Nellie. Stod hos Sie ganska länge eftersom
hon var så sönderstressad när hon kom. Lilla stackars stoet
hade verkligen panik när man red henne ibörjan. Kom dock
mer till ro senare efter MYCKET jobb och tålamod.
En urläcker renrasig fransk connemara som kunde hoppa hur stort
som helst. Jag menar verkligen HUR stort som helst. Inga hinder
var för höga för denna damen.
Hade jag bara kunnat hade jag lätt köpt henne själv. Hon var verkligen
en ponny helt i min smak. Het och känslig, med ett jobbigt förflutet,
men så underbart snäll ändå. Ville bara väl.
Undrar var hon är nu?
Jag har ingen aning. Någon som vet?








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad exakt heter hästen? Tror jag vet vem som har den, eller iallafall har haft den :)

2010-12-06 • 20:42:54
Postat av: Anonym

Typ naon de la plat eller ngt liknande :p

2010-12-06 • 20:43:54
Postat av: sanna

Fin blogg :D

2010-12-06 • 22:19:00
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Är det denna ponnyn?

http://m.youtube.com/watch?v=KJLIvgnCwC4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DKJLIvgnCwC4

2013-08-06 • 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0