Gästbloggning!

Gästbloggning var det här! Haha :D Jag som
skriver heter också det väldigt vackra namnet
Alexandra, min häst är dock varken ett sto,
ponny eller grå utan han är en skäck valack
som heter Pikachu Nyberg. Jag fick honom
sommaren 2006, har alltså haft honom i 4 år
nu men ibland undrar jag hur den drömmen blev sann?
För inte så länge sen fick jag en fråga om hur
jag skulle beskriva min häst, och jag skulle beskriva
honom som väldigt speciell. Han är absolut inte som
andra hästar, inte det minsta lik eller någonting.
Han är verkligen unik. Han är nämligen liten storhäst,
har inga supergångarter... Detta gör det svårt för oss
att ta t.ex. placeringar, men han har en arbetsvilja och
en kämparglöd som jag aldrig känt hos någon häst
innan. Han lyckas göra allting positivt, mitt allt.
Äh, kolla bloggen och läs mer om oss! alexandrasequestrian.blogspot.com
 
Innan jag avslutar vill jag också berätta ärligt att jag inte ville gästblogga enbart för att få fler besökare (för det kanske jag inte får?), utan för att jag verkligen tycker att Alexandra är en duktig ryttare och hon är en sån som man ser upp till. Hon tar även fantastiska bilder, älskar "ögonblicksbilderna" och hennes blogg är superolig att läsa, man bjuds alltid på något nytt :)
Så, det var allt från mig /Alexandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0